29.01.2020 р. на виконання річного плану роботи на базі ДНЗ «Золота рибка» було проведено семінар–практикум «Використання інноваційних технологій як запорука якості формування у дошкільників еколого-природничої компетентності» для педагогічних працівників закладів дошкільної освіти міста. Метою заходу було  поглиблення знань педагогів щодо використання інноваційних технологій у формуванні екологічної культури дошкільника,  підвищення їх компетентності в питаннях екології, стимулювання творчого підходу до підбору форм, методів та прийомів реалізації завдань екологічного виховання.

       Відкрив захід тематичний флешмоб  «Люби цей світ, моя дитино!» - за участі вихованців старших груп.
       Вихователь-методист Міхеєва К. Л. окреслила присутнім план заходу і акцентувала актуальність теми. Колеги ознайомилися із сучасними тенденціями екологічної освіти дошкільників із зарубіжного досвіду,  а також викладеними в програмі «Дошкільнятам – освіту для сталого розвитку».
     
        Мартиненко Н. М. ознайомила присутніх з використанням мнемотехніки під час формування у дітей еколого-природничої компетентності – з власного досвіду роботи.

             Розуміючи своє головне завдання у створенні оптимальних умов для розвитку активності дітей, стимулювання їхньої само­стійної творчості, вихователі широко використовують для екологічної освіти творчо-розвивальні технології. Прокопенко Л. Ю. і Єршова О. В. поділилися з учасниками семінару своїми напрацюваннями у виготовленні і  використанні лепбуків  підчас освітньої діяльності природничого спрямування.

«Екологічний брейн-ринг» дав змогу кожному учаснику семінару оцінити власні знання з теми, а отримані нагороди стали приємним сюрпризом.




 Забезпечення оптимальної результативності роботи ДНЗ з формування екологічної культури особистості, основ наукового світобачення дошкіль­ника здійснюється через організацію пошуково–дослідницької роботи, використання методу екологічних проектів.

 


       
       
     Самойленко А. В. презентувала виставку екологічного проекту «Город на підвіконні», де присутні могли познайомитись з новими ідеями створення умов для спостереження дітей за світом рослин.

       Заліван М. А. презентувала свої напрацювання з дослідницької діяльності і провела майстер-клас з експериментальної діяльності для слухачів семінару. Педагоги ще раз змогли впевнитися: освоєння експериментальних способів пізнання навколишньої дійсності дає змогу краще засвоювати закони природи.

      

Батьки вихованців садочка теж долучились до заходу, створивши виставку поробок з вторинного використання сировини, яка прикрасила  семінар-практикум. Присутні мали змогу отримати естетичну насолоду від створених «шедеврів».

 

Педагоги дошкільних закладів міста показали високий рівень знань з питання формування у дошкільників еколого-природничої компетентності, здійснивши обмін досвідом; а також отримали мотивацію для подальших творчих ідей.