Засідання команд психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiUREzUOwbQkDPP6bu4ZP9PmX3doapga9-l-UM7mp86yC6hpiOi6T1-BDYj0yzwDTBptzKpiAIE3qU7GaszngFfjXEmpSME9xJ4kl_WyEllEYJSatLO6Xb_CauT87hsLtb9jVUdxOvQ7DOT-zoGI76Pdmckh4Ge5IKtRqtzplOU6vZI2X5y4Sc4Rq5H_xI/w300-h225/382617832_981275436285118_8938996526916799007_n.jpg)
З метою забезпечення
ефективності освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами, які
здобувають освіту в умовах інклюзивного навчання в закладах нашого міста, в
другій половині вересня відбулися засідання команд психолого-педагогічного
супроводу із залученням фахівців (консультантів) ІРЦ.
Завдання, які стояли
перед командами психолого-педагогічного супроводу :
•
збір інформації про особливості розвитку дитини, її інтереси, труднощі, освітні
потреби;
•
визначення напрямів психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг, що
можуть бути надані в межах закладу освіти на підставі висновку ІРЦ, і
забезпечення надання цих послуг;
•
розроблення ІПР для кожної дитини з ООП ;
• створення належних умов для інтеграції дітей
з ООП в освітнє середовище.