Засідання команд психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП
З метою забезпечення
ефективності освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами, які
здобувають освіту в умовах інклюзивного навчання в закладах нашого міста, в
другій половині вересня відбулися засідання команд психолого-педагогічного
супроводу із залученням фахівців (консультантів) ІРЦ.
Завдання, які стояли
перед командами психолого-педагогічного супроводу :
•
збір інформації про особливості розвитку дитини, її інтереси, труднощі, освітні
потреби;
•
визначення напрямів психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг, що
можуть бути надані в межах закладу освіти на підставі висновку ІРЦ, і
забезпечення надання цих послуг;
•
розроблення ІПР для кожної дитини з ООП ;
• створення належних умов для інтеграції дітей
з ООП в освітнє середовище.