
З огляду на те , що у дошкільному віці провідною діяльністю, яка забезпечує розвиток, є гра, саме вона займає чільне місце в організації життєдіяльності дітей. Але, крім розвитку інтелектуальних і творчих здібностей дітей, гра дає змогу розв’язати ще одне дуже важливе завдання – формувати у дітей потребу в розумовій роботі, інтелектуальній і творчій активності. Під час емоційно забарвленої гри дітям не важко зосереджувати увагу навіть протягом тривалого часу.
Саме тому важливою складовою розвивального простору в дошкільному закладі "Золота рибка" стала ігротека розвивальних ігор. Адже тут кожна дитина незалежно від рівня розвитку і здоров’я може оптимально реалізувати свої можливості. 
Уся робота ігротеки спрямована на формування інтелектуальних якостей особистості, зокрема :
·        швидкість, послідовність, логічність, критичність мислення;
·        точність внутрішнього мовлення;
·        швидкість і послідовність сприймання;
·        обсяг та розподіл уваги;
·        точність та міцність пам’яті ;
·        мотиваційна спрямованість до перемоги.
         Підсумковий моніторинг освітньо-пізнавального розвитку  дітей старшого дошкільного віку засвідчив якісні досягнення  вихованців. 
Результати обстеження освітньо – пізнавального розвитку дітей старшого дошкільного віку ДНЗ « Золота рибка» за минулий навчальний рік:
№ з/п  |    Назва групи  |    Обстежено дітей  |    Високий рівень  |    Середній рівень  |    Низький рівень  |   |||
Кількість  дітей  |     %  |    Кількість дітей  |     %  |    Кількість дітей  |    %  |   |||
1.  |     «Бригантина»  |    23  |    7  |    30  |    14  |    61  |    2  |    9  |   
2.  |    «Дельфін»  |    24  |    6  |    25  |    16  |    66  |    2  |    9  |   
3.  |    « Кораблик»  |    23  |    5  |    22  |    15  |    65  |    3  |    13  |   
Всього  |    70  |    18  |    26  |    45  |    64  |    7  |    10  |   |