10 лют. 2012 р.

Працюємо над інтелектуальним розвитком дітей


З огляду на те , що у дошкільному віці провідною діяльністю, яка забезпечує розвиток, є гра, саме вона займає чільне місце в організації життєдіяльності дітей. Але, крім розвитку інтелектуальних і творчих здібностей дітей, гра дає змогу розв’язати ще одне дуже важливе завдання – формувати у дітей потребу в розумовій роботі, інтелектуальній і творчій активності. Під час емоційно забарвленої гри дітям не важко зосереджувати увагу навіть протягом тривалого часу.
Саме тому важливою складовою розвивального простору в дошкільному закладі "Золота рибка" стала ігротека розвивальних ігор. Адже тут кожна дитина незалежно від рівня розвитку і здоров’я може оптимально реалізувати свої можливості. 

Уся робота ігротеки спрямована на формування інтелектуальних якостей особистості, зокрема :
·        швидкість, послідовність, логічність, критичність мислення;
·        точність внутрішнього мовлення;
·        швидкість і послідовність сприймання;
·        обсяг та розподіл уваги;
·        точність та міцність пам’яті ;
·        мотиваційна спрямованість до перемоги.
         Підсумковий моніторинг освітньо-пізнавального розвитку  дітей старшого дошкільного віку засвідчив якісні досягнення  вихованців.
    
Результати обстеження освітньо – пізнавального розвитку дітей старшого дошкільного віку ДНЗ « Золота рибка» за минулий навчальний рік:

№ з/п
Назва групи
Обстежено дітей
Високий рівень
Середній рівень
Низький
рівень
Кількість
дітей
 %

Кількість дітей
 %

Кількість дітей
%

1.
 «Бригантина»
23
7
30
14
61
2
9
2.
«Дельфін»
24
6
25
16
66
2
9
3.
« Кораблик»
23
5
22
15
65
3
13

Всього
70
18
26
45
64
7
10