
З огляду на те , що у дошкільному віці провідною діяльністю, яка забезпечує розвиток, є гра, саме вона займає чільне місце в організації життєдіяльності дітей. Але, крім розвитку інтелектуальних і творчих здібностей дітей, гра дає змогу розв’язати ще одне дуже важливе завдання – формувати у дітей потребу в розумовій роботі, інтелектуальній і творчій активності. Під час емоційно забарвленої гри дітям не важко зосереджувати увагу навіть протягом тривалого часу.
Саме тому важливою складовою розвивального простору в дошкільному закладі "Золота рибка" стала ігротека розвивальних ігор. Адже тут кожна дитина незалежно від рівня розвитку і здоров’я може оптимально реалізувати свої можливості.
Уся робота ігротеки спрямована на формування інтелектуальних якостей особистості, зокрема :
· швидкість, послідовність, логічність, критичність мислення;
· точність внутрішнього мовлення;
· швидкість і послідовність сприймання;
· обсяг та розподіл уваги;
· точність та міцність пам’яті ;
· мотиваційна спрямованість до перемоги.
Підсумковий моніторинг освітньо-пізнавального розвитку дітей старшого дошкільного віку засвідчив якісні досягнення вихованців.
Результати обстеження освітньо – пізнавального розвитку дітей старшого дошкільного віку ДНЗ « Золота рибка» за минулий навчальний рік:
№ з/п | Назва групи | Обстежено дітей | Високий рівень | Середній рівень | Низький рівень | |||
Кількість дітей | % | Кількість дітей | % | Кількість дітей | % | |||
1. | «Бригантина» | 23 | 7 | 30 | 14 | 61 | 2 | 9 |
2. | «Дельфін» | 24 | 6 | 25 | 16 | 66 | 2 | 9 |
3. | « Кораблик» | 23 | 5 | 22 | 15 | 65 | 3 | 13 |
Всього | 70 | 18 | 26 | 45 | 64 | 7 | 10 |