1 квіт. 2020 р.


ОГОЛОШЕННЯ

Згідно Закону України № 540- ІХ від 30.03.2020 року, 
абзац 3 п.1 ст.113, 
Наказу ДНЗ "Золота рибка" № 6-ОД від 31.03.2020 року 
у дошкільному навчальному закладі "Золота рибка"
 продовжено карантин до 24.04.2020 року




ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД
«Золота рибка»
НАКАЗ
31.03.2020                                                                                   № 6-Од
Про оголошення  простою
 в ДНЗ «Золота рибка».
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 року № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19», керуючись абзацом 3 частини 1 статті 113 Кодексу законів про працю України, з метою попередження поширення захворювання на гостру респіраторну інфекцію, спричинену корона вірусом COVID-19, серед працівників закладу
НАКАЗУЮ:
1.Оголосити простій не з вини працівників з 01.04.2020 року  до 24.04.2020 року:
- МАРТИНЕНКО Наталії Миколаївні, вихователю ДНЗ;
- ГРОМОВІЙ Віті Леонидівні,вихователю ДНЗ;
- КОРНЕЛЮК Наталі Олександрівні, виховтелю ДНЗ;
- ЧИГВІНЦЕВІЙ Діані Миколаївні, виховтелю ДНЗ; 
- МОСКАЛЕНКО Ларисі Борисівні, вихователю ДНЗ;
- ПЕКАРЧУК Світлані Анатоліївні, вихователю ДНЗ;
- АЛЄБАСТРОВІЙ Світлані Володимирівні, вихователю ДНЗ;
- ГАЙДИДЕЙ Юлії Миколаївні, вихователю ДНЗ;
- ПОЗДНЯКОВІЙ Марині Анатоліївні, вихователю ДНЗ;
- ІВЛЄВІЙ Наталії Володимирівні, вихователю ДНЗ;
- ХОХИЧ Юлії Валеріївні, вихователю ДНЗ;
- СТАДНИК Лілії Іванівні, вихователю ДНЗ;
- КОРИТЧЕНКО Ользі Михайлівні,вихователю ДНЗ;
- ПАШИНСЬКІЙ Ользі Іванівні, вихователю ДНЗ;
- ШАШКО Інні григорівні, вихователю ДНЗ;
- БЕЗРУКАВІЙ  Поліні Володимирівні інструктору з фізкультури ДНЗ;
- БОЙКО  Тетяні Сергіївні,сестрі медичній старшій;
- ЮРЕНКО Наталії Сергіївні, сестрі медичній старшій;
- КОВАЛЬОВІЙ Аліні Іванівні, вихователю ДНЗ.
- ВАЩЕНКО Оксані Володимирівні,вихователю ДНЗ;
- ЄРШОВІЙ Оксані Володимирівні,вихователю ДНЗ;
- СЬОМІК Антоніні Іванівні ,аситстенту вихователя;
- ГРИЦАК Галині Марянівні,вихователю ДНЗ;
- ПРОКОПЕНКО Любов Юріївні,вихователю ДНЗ;
- ТКАЧЕНКО Наталії Петрівні,керівнику музичному;
- МИХАЙЛЕНКО Єліні Юріївні,керівнику музичному;
- ДИНИСКО Ользі Анатоліївні,практичному психологу;
- РЕПЕТІЛОВІЙ Ірині Анатоліївні, помічнику вихователя для дітей віком з 3-х років
- КУЧЕРЕНКО Надії Володимирівні, кухарю ДНЗ,
- ЖЕБРИЦЬКІЙ Ганні Тимофіївні, кухарю ДНЗ,
- СТЕПАНЕНКО Оксані Василівні, шеф.кухарю ДНЗ,
- ПОЖАРСЬКІЙ Катерині Миколаївні,машиністу із прання та ремонту  спецодягу (білизни),
- ВУСАЛКО Єлизаветі Олександрівні,машиністу із прання та ремонту спецодягу (білизни),
- ОНУФРЕЙ Наталії Миколаївні, помічнику вихователя для дітей віком до 3-х років,
- МАКАРЕНКО Зоі Володимирівні, помічнику вихователя для дітей віком до 3-х років
- ІГНАТЕНКО Тетяні Миколаївні, помічнику вихователя для дітей віком до 3-х років,
- ПУЛОВІЙ Наталії Степанівні, помічнику вихователя для дітей віком з 3-х років,
- КОВАЛЕНКО Тетяні Григорівні,помічнику вихователя для дітей віком до 3-х років,
- ЖОВНІРЧУК Лідії Іванівні, помічнику вихователя для дітей віком з 3-х років,
- ТРЯПІЦІНІЙ Аллі Іванівні, помічнику вихователя для дітей віком з 3-х років,
- ІВАЩЕНКО Марині Анатоліївні, помічнику вихователя для дітей віком до 3-х років
- СОСЄД Ользі Вікторівні, помічнику вихователя для дітей віком з 3-х років;    
- БОРОВИК Світлані Миколаївні, помічнику вихователя для дітей віком з 3-х років;
- СЕРГІЄНКО Валерії Олександрівні, помічнику вихователя для дітей віком з 3-х років;
- БІЛИК Олені Сергіївні, підсобному робітнику ДНЗ;
- КРАВЕЦЬ Лілії Олександріївні, помічнику вихователя для дітей віком з 3-х років;
- МЕЛЬНІКОВІЙЛюдмилі Миколаївні, помічнику вихователя для дітей віком до 3-х років;
- УДОВИЧЕНКО Олені Юріївні, помічнику вихователя для дітей віком з 3-х років;
- ОДЕГОВІЙ Сніжані Володимирівні, каштеляну ДНЗ;
- ДЕГТЯР Наталії Миколаівні, підсобному робітнику.
2. Працівникам ДНЗ, зазначенним у пункті 1 наказу під час простою перебувати вдома, але у робочі дні за графіком їх роботи бути постійно на телефонному зв’язку та готовими стати до роботи у разі отримання телефонного повідомлення від завідувача закладу (або ії заступників: вихователя-методиста,заступника завідувача з господарства) про закінчення простою.
3. Вихователю-методисту Міхєевій К.Л., заступнику завідувача з господарства Терещенко В.М. – час простою працівників, зазначених у пункті 1 наказу,у робочі дні за графіком їх роботи табілювати позначкою «П» із зазначенням кількості годин простою (тривалості зміни).
4. Вихователю-методисту Міхєевій К.Л.,заступнику завідувача з господарства Терещенко В.М., збирати і підтримувати в актуальному стані інформацію про стан здоров’я працівників, що перебувають вдома під час простою.
5.Всім працівникам закладу, якщо з’являться симптоми вірусної інфекції, цього самого дня звернутися до лікувального закладу і попередити про недугу безпосередньо завідувача ДНЗ.
6. Вихователю-методисту Міхєевій К.Л.:
- довести наказ до відома працівників - розмістити інформацію про продовження карантину на сайті закладу;
- за можливості – ознайомити особисто,під підпис;
- за можливості оперативного особистого ознайомлення – надіслати копію наказу електронною поштою або іншими засобом комунікації (приміром,через Viber)/
7. Шевченко Наталії Григорівні, головному бухгалтеру:
- зберігати за працівниками на період карантину (час простою) відповідно до частини 1 статті 113 Кодексу законів про працю України середню заробітну плату, розмір якої визначається згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 8 лютого 1995 року № 100 та внесення змін постановою КМУ від 29.07.20215 №542 «Про затвердження Порядку обчислення середньої заробітної плати».
8.Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Завідувач ДНЗ  (підписано)    Т.В.Цигрик



Проводимо заняття з розвитку мовлення на кухні 

(граматика для старших дошкільників)

Часто батьки скаржаться на те, що в сучасному світі дуже важко виділити достатньо часу для занять з дітьми, особливо тоді, коли дитина вже підросла, а мама вийшла на роботу. У вільний від роботи час вона готує, пере, прибирає, а дитина часто «сама по собі». Але, як відомо, безвихідних ситуацій не буває. Далі будуть розглянуті прості приклади того, як поміж справами – навіть на кухні – можна проводити з дитиною повноцінні заняття з розвитку мовлення загалом, та граматичного аспекту зокрема.
Кухня цілком може бути не тільки місцем для приготування і вживання їжі. Кухня (а не лише логопедичний кабінет) – це безкраї простори для розвитку мовлення.

На кухні можна:

  1. активізувати і збагатити словник дитини іменниками і прикметниками для позначення харчових продуктів, страв, посуду, побутової техніки;
  2. тренуватися у суфіксальному словотворенні прикметників від іменників;
  3. вчити правильно узгоджувати прикметники з іменниками в роді, числі, відмінку;
  4. складати з цими словосполученнями причинно-наслідкові складнопідрядні (зі сполучником «тому що») речення;
  • розвивати монологічне і діалогічне мовлення, увагу, пам'ять, аналітико-синтетичне мислення.
Далі наводяться приклади ігор для розвитку мовлення, які можна організувати і провести прямо на кухні. За таким прикладом можна придумати і провести безліч різноманітних і корисних занять.

Логопедична гра для тренування суфіксального словотворення

На столі перед дитиною викладіть різноманітні продукти і продемонструйте, як можна, з'єднавши два продукти, отримати «новий».
Наприклад, вибираємо шоколад і печиво. Що виходить? Шоколадне печиво.

Логопедична гра для тренування узгодження прикметника з іменником в роді, числі, відмінку

Продовжуємо роботу з шоколадом і печивом.
Що у тебе на десерт? (Шоколадне печиво.)
Прибрати печиво зі столу. А чого в тебе вже немає? (Шоколадного печива.)
Повертаєте печиво на стіл. Чому ти віддаєш перевагу? (Шоколадному печиву.)
Чим ти любиш пригощати друзів? (Шоколадним печивом.)
Про що ти часто мрієш? (Про шоколадне печиво.)

Логопедична гра для тренування складання складнопідрядних речень пояснювального характеру

Запитайте в дитини:
- Як ти вважаєш, що я буду готувати?
Дитина повинна відповісти приблизно так:
- Я вважаю, що ти будеш готувати картопляне пюре, тому що ти почистила багато картоплі.

Логопедична гра «Чарівні страви»

Для створення у дитини веселого настрою можна утворити пари з продуктів, що не поєднуються між собою, і попросити пояснити, наприклад, чи бувають вишневі котлети або апельсиновий суп.