25 квіт. 2024 р.

 Колективні перегляди

Одним із напрямів вдосконалення педагогічної діяльності є проведення колективних переглядів (відкритих показів), як важливої складової методичної діяльності педагога.

Мета проведення колективних переглядів : показ конкретних, найбільш ефективних форм, методів і прийомів організації педагогічного процесу для ознайомлення і навчання педагогічного колективу.

Згідно річного плану, затвердженого на педраді, відкритий показ, спрямований на демонстрацію рівня професіоналізму,  проводять  педагоги ЗДО, що атестуються у поточному році.  

   Світлана Пекарчук, вихователь інклюзивної групи "Перлинка" провела інтегроване заняття заняття для дітей ІІ молодшої групи за освітнім напрямом "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі" з використанням дослідницько-практичної діяльності "В гостях у Пряничного Чоловічка" . Під час діяльності у вихованців були задіяні усі органи чуття, Результатом стало смачне чаювання з смаколиками, які виготовляли самі діти. 



Світлана Алєбастрова, вихователь групи "Якірець" показала заняття освітнього напрямку "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі" для вихованців середньої групи "Нова казка про трьох поросят" з використанням інноваційної технології "Танграм".

       Оксана Ващенко, вихователь інклюзивної групи "Кораблик", показала заняття освітнього напрямку "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі" для вихованців старшої групи "День народження зі Смішариками" з використанням квест-технології . У процесі квесту діти допомагали ділити торт (кількісна і порядкова лічба), сервірували стіл (склад числа , прівняння чисел), готували піцу за рецептами (співвідношення числа і кількості), розробляли маршрут руху ( графічний диктант), розподіляли подарунки (закріплення геометричних фігур і кольорів, логічне мислення).

Оксана Єршова, вихователь інклюзивної групи "Бригантина", показала інтегроване  заняття освітнього напрямку "Мовлення дитини" і  "Дитина у природному довкіллі" для вихованців середньої групи "Зимова пригода" з використанням квест-технології та інноваційних технологій розвитку мовлення . У процесі заняття діти добирали зимові прикметники, складали реченя за схемами, добирали зимовий одяг для хлопчика і дівчинки, розповідали вірш за мнемо-схемою, складали картинки з частин і на останок обіймались з песиком-обіймакою Хібукі .