Семінар – практикум «Збереження фізичного та психічного здоров’я малюка – головна умова його повноцінного розвитку»


13.02.2014 року  відбулося чергове  засідання постійно-діючого семінару практикуму з питання « Виховуємо наймолодших: організація життєдіяльності дітей в групах раннього віку» на базі ДНЗ «Золота рибка».

В роботі семінару приймали участь вихователі груп раннього віку з усіх дошкільних закладів міста. Керівник семінару вихователь – методист Оськіна Ірина Федорівна.


    Визначившись із поняттям «здоров’я», ми з вихователями систематизували засоби збереження не тільки фізичного здоров’я (активна рухова діяльність,перебування на свіжому повітрі,загартування природними факторами, раціональне харчування, відпочинок, достатній сон), а й психічного (переважання позитивних емоцій,адекватні відчуття, контакти словом, жестом, мімікою)  та духовного (бережливе ставлення до природи,шанування духовних надбань своєї сім'ї, роду, прилучення до мистецтва).

В ході роботи семінару ми разом з вихователями  дійшли згоди, що здоров’я дитини є базисною основою її виховання, навчання та розвитку. Саме тому принцип оздоровчої спрямованості освітньо - виховного процесу виокремлюється як один зі стратегічних у сучасній системі дошкільної освіти.
Всю фізкультурно – оздоровчу роботу в закладі ми розділили на блоки:

·        Психофізіологічний блок

·        Навчально-виховний блок

·        Фізкультурно – оздоровчий блок 

·        Профілактичний  блок

До кожного блоку були підібрані основні форми роботи.

Педагоги мають знати : чим різноманітніші засоби виховного впливу на дітей вони використовуватимуть, тим динамічнішим буде перебіг процесу фізичного розвитку дошкільнят.

Практичний психолог закладу Диниско Ольга Анатоліївна виконала з вихователями декілька вправ , які дозволили вихователям побувати в ролі дитини та відчути всі як позитивні , так і негативні емоції від спілкування з дорослою людиною.  Деякі вправи були рекомендовані для використання на батьківських зборах.

В ході семінару вихователі отримали не тільки теоретичні знання, а й підбірку  комплексів  вправ із нетрадиційними предметами, які вони можуть застосовувати в своїй роботі.

Вихователь – методист Оськіна І.Ф.