Найголовнішою проблемою XXI століття учені всього світу вважають забруднення довкілля.
Але ж багато що залежить від
самих нас. Урни не використовуються по прямому призначенню, вони порожні:
пляшки і обгортки від цукерок валяються довкола них. Дорослі люди обурюються
поведінкою молоді, яка калічить дерева, палить траву, кидає сміття, – це з
дитячих років звичка, що залишилася, адже основні риси характеру формуються
саме в дитячому віці.
Саме тому роботу по
усвідомлено-правильному відношенню до природних явищ і об'єктів, які оточують
дітей, необхідно починати якомога раніше, при цьому використовуючи нові підходи
до виховно-освітянської діяльності. Ефективний шлях освоєння екологічної
культури полягає в тому, щоб не лише передавати знання, а формувати спосіб мислення,необхідний
для вирішення і прогнозування існуючих проблем.
Разом з традиційними формами
роботи, такими як спостереження, проведення дослідів, читання художньої
літератури на екологічну тематику, прогулянки і екскурсії, ігрові повчальні
ситуації, екологічні заняття, педагоги залучають дітей до
еколого-природознавчої освіти за допомогою ігрових педагогічних технологій, які
спираються на норми загальнолюдської моральності і соціально-творчу діяльність,
використовують природоохоронні акції, проекти, екологічні постановки.
Саме з виставою «Збережемо
первоцвіти» завітали до ДНЗ «Золота рибка» учні ЗОШ № 6. Всі вони є учасниками
театральної студії «Пролісок». За час свого існування (3роки) учні встигли
взяти участь і в міських і в обласних конкурсах екологічних агітбригад.
В доступній формі актори донесли
до вихованців важливість збереження не тільки первоцвітів, а й всього довкілля в
цілому.
Яскрава розповідь про те, чим
важливі перші весняні квіти ,як можна легко загубити всю красу природи, на що
може перетворитись довкілля без належного шанування, викликали у малят безліч
емоцій.
Цікава, захоплююча вистава не
залишила байдужими маленьких глядачів, всі вони пообіцяли берегти довкілля і
шанувати квіти.
Вихователь - методист Оськіна І.ф.