26 січ. 2017 р.

ПСИХОЛОГІЧНИЙ ТРЕНІНГ «ЧИ ГОТОВІ ВАШІ ДІТИ ДО НАВЧАННЯ В ШКОЛІ?»


Початок навчання дитини у 1-му класі – це дуже відповідальний і досить складний період у житті дитини. Адже дуже багато змін відбудеться у житті дитини: з'являться нові знайомства, як з однолітками, так і з дорослими; нові взаємовідносини; нові обов'язки.


Зміниться вид діяльності: зараз основною діяльністю малюка є гра, з приходом до школи основною діяльністю стане навчання. Зміниться соціальна позиція дитини: ще сьогодні малюк є простою дитиною, а завтра – стане учнем з певними обов'язками. Основною діяльністю стане навчання, яке потребує неабияких зусиль з боку дитини, певних знань, а також певних вмінь та навичок. Все життя буде підпорядковуватись навчанню, школі, шкільним справам. Безумовно, легше пристосуватись до тих змін у житті, які пов'язані з початком навчання у школі і успішніше себе реалізувати зможе та дитина, яка готова до шкільного навчання.

Саме тому 26.01.2017 року в ДНЗ «Золота рибка» для батьків вихованців старших груп відбувся психологічний тренінг на тему: «Чи готові ваші діти до навчання у школі?». Метою даного заходу було розширити та поглибити знання батьків з питання психологічної готовності дитини до навчання в школі.




Під час тренінгу батьки з’ясували компоненти готовності до навчання в школі, ознайомилися з особливостями психічного розвитку дітей 6 років, визначили особливості адаптаційного період у школі, отримали рекомендації як підготувати дитину до школи, як полегшити адаптаційний період. Практичні вправи тренінгу дали змогу учасникам визначити значення готовності до школи та впливу кожного компоненту на адаптаційний період та подальше навчання дитини.

Батьки активно приймали участь у виконанні вправ, ділилися власним досвідом. Як результат, учасники виділили, що психологічна готовність до школи виникає у дітей не сама по собі, а утворюється поступово: в іграх, у праці, в спілкуванні з дорослими і однолітками, в процесі формування традиційних шкільних навичок: письма, рахунку, читання.

Практичний психолог закладу Диниско О.А.,
вихователь-методист Оськіна І.Ф.